środa, 14 października 2015

Sowia Poczta



  LUDKI MOJE KOCHANE.... 

     Zanim dam Wam kolejny rozdział  chciałabym podziękować tym którzy czytają moje wypociny. 
Mam do was ogromną prośbę: 
     ujawniajcie się jak najczęściej , komentujcie, oznaczajcie reakcje, dyskutujcie....
  Nie będę truć pod każdym postem i wymuszać na was komentarzy, bo przecież nie na tym to polega prawda?
   Jednak wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne, motywuje i nakręca.... i  wcale nie chodzi o to, żebyście mi słodzili i smarowali miodem pewną część ciała. 
   Piszcie co wam się podoba a co nie, czasem zostawcie swoje przemyślenia, a jeśli coś was drażni nie omieszkajcie mnie o tym powiadomić. Nie gryzę i niełatwo mnie obrazić.... a konstruktywna krytyka jest wskazana.
      Do tej pory pisałam do szuflady a moim czytelnikiem i krytykiem była jedynie moja przyjaciółka. Ona właśnie wręcz zmusiła mnie do pisania online. 
  Dzięki Waszym komentarzom będę miała okazje przekonać się czy to co mnie sprawia radość może podobać się również innym, czy jest to tylko i wyłącznie grafomania nie do przetrawienia. 
       Życzę przyjemnej lektury 
                                              wiele kropek

 P.s  Rozdział postaram się dodać w nocy ze środy na czwartek.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz